Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Remont świetlicy Sownie

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Remont świetlicy Sownie

 

  1. Zamawiający:    

Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91 561-34-10           numer telefaksu: 91 561-34-10

adres poczty elektronicznej:            sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 303, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia

      Remont świetlicy w Sownie

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

      45.26.26.90-4 Remont starych budynków

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Wykonie remontu świetlicy w Sownie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

  1. Wymiana stolarki okiennej,
  2. wymiana stolarki drzwiowej,
  3. renowacja pokrycia dachowego i obróbek blacharskich,
  4. remont schodów stalowych
  5. remont zejścia i ścian piwnicy
  6. roboty instalacyjne sanitarne w tym wymiana szamba, wymiana odcinka rury.

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 

Zamawiający wymaga, aby roboty  budowlane stanowiące przedmiot  zamówienia  zostały wykonane w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane (do terminów stosuje się przepisy art. 110 -116 Kodeksu Cywilnego).

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu
  2. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  3. Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
    1. Płatność faktury VAT kompletnej  i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21dni od daty wpływu do zamawiającego.
    2. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.  
  4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   120 000,00 zł brutto. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    3. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych oraz sanitarnych posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 12 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
      1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.
      2. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  5. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
    1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   120 000,00 zł brutto. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    3. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych oraz sanitarnych posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 36 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.

  1. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
  2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
    2. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
  2. oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2,  2a oraz w stosunku do osób fizycznych załącznik 2b do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub  z centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne przepisy  wymagają  wpisu  do rejestru  lub  ewidencji, w celu wskazania brak podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust 11 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania  ofert,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
  5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  6. wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu  składnia ofert albo wniosków  o dopuszczenie  do udziału  w postępowaniu, a jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem  ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania  załączeniem dowodów  dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty  oraz wskazujący, czy zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone   – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
  7. Oświadczenia stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, i sanitarnych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
  8. dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.   
  9. dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,
  10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
  11. polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 100 000,00 zł,

 

 

  1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

  1. Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, w sekretariacie, w terminie do dnia 15 kwietnia 2013 roku do godz.13:00.

 

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 kwietnia 2013 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

  1. Termin związania ofertą– 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
    1. w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27, w godz. 8.00 – 15.00
    2. w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-26, w godz. 8.00 – 15.00

 

  1. Informacje dodatkowe, dotyczące finansowania ze środków Unii Europejskiej: Zadnie dofinansowane z środków UE w ramach działania 413 „Wdrażanie Lokalnych Strategii  Rozwoju” w zakresie operacji  odpowiadających  warunkom  przyznania pomocy  w ramach działania  „Odnowa i Rozwój Wsi” objętego programem na lata 2007 -2013.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 29 marca 2013 roku.      

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 29.03.2013.11.18.02_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2013-03-29 11:18:02 2,4MB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 29.03.2013.11.19.55_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-03-29 11:19:55 382,3KB 285 razy
2 29.03.2013.11.20.07_zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-03-29 11:20:07 79,4KB 255 razy
3 29.03.2013.11.20.31_Przedmiar_Remont_Sowno.ath Po terminie otwarcia ofert 2013-03-29 11:20:31 52,0KB 286 razy
4 29.03.2013.11.20.41_Przedmiar_Remont_Sowno_instalacje.ath Po terminie otwarcia ofert 2013-03-29 11:20:41 12,0KB 158 razy
5 inwentaryzacja_budynku_swietlicy_sowno_234.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-03-29 11:50:16 9,4MB 386 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 08.04.2013.11.39.31_Modifikacja_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-08 11:39:34 457,9KB
2 08.04.2013.13.14.56_Modifikacja_tresci_SIWZ_nr2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-08 13:14:56 272,5KB
3 08.04.2013.13.15.15_Modyfikacja_Remont_Sowno_2013.ath Po terminie otwarcia ofert 2013-04-08 13:15:15 54,3KB
4 08.04.2013.13.15.35_Modyfikacja_Remont_Sowno__instalacje_2013.ath Po terminie otwarcia ofert 2013-04-08 13:15:35 14,3KB
5 09.04.2013.09.45.23_Odp_na_zapytanie_do_SIWZ_nr1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-09 09:45:23 1,0MB
Wynik postępowania
1 22.04.2013.11.30.26_Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2013-04-22 11:30:26 449,1KB
Udzielenie zamówienia
1 07.05.2013.14.51.41_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2013-05-07 14:51:41 1,1MB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 29-03-2013 11:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 29-03-2013
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 07-05-2013 14:51