Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE

OGŁOSZENIE

 

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE

1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

4. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia są artykuły żywnościowe na potrzeby kuchni gminnej w Pęzinie.
  2. Dostawy będą realizowane przez 11 miesięcy roku w tym w jednym miesiącu (wakacyjnym) przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania.
  3. Minimalny termin płatności 14 dni.
  4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert całościowych na 9 zadań lub ofert częściowych na poszczególne zadania.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  6. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone

Pakiet nr 1 - mięso i przetwory wspólny słownik Zamówień: 15100000-9

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez

Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 2 - Drób i przetwory wspólny Słownik zamówień: 15112000-6

Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez

Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 3 - Jaja wspólny Słownik Zamówień: 03142500-3

Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 4 - Nabiał wspólny Słownik Zamówień: 15551300-8 , 15510000-6 , 15530000-2 , 15542100-0

Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 5 - Artykuły spożywcze wspólny Słownik Zamówień:

15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15851100-9, 15321000-4

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 6 - Pieczywo wspólny Słownik Zamówień: 15810000-9

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 7 - Warzywa z długim terminem ważności wspólny Słownik

Zamowień15331480-5

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 8 - Warzywa świeże wspólny Słownik Zamówień: .

153311100-8, 03212100-1

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 9 - Paluszki rybne wspólny Słownik Zamówień: .

15241700-6

Dostawa raz w miesiącu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

5. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 z wyłączeniem 1 miesiąca wakacyjnego.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne dokumenty.

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.

Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ)

W przypadku Wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie) - oświadczenie składa każdy Współwykonawca osobno.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
  2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
  7. Oświadczenie Wykonawcy, iż działa zgodnie z zasadami systemu HACCP (Formularz ofertowy)
  8. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) (Formularz ofertowy)
  9. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczy w postępowaniu).

2. Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty:

  1. projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
  2. formularz ofertowy - załącznik nr 3
  3. formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 4

8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   

Cena - 99 %

Termin płatności - 1 %

10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 8 grudnia 2014 roku do godziny 1100

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 8 grudnia 2014 roku o godzinie 1115

12. Termin związania ofertą - 30 dni.

13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 8 umowy.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

17. Osoba upoważniona do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 listopada 2014 roku.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 28.11.2014.11.06.06_Ogloszenie.pdf 2014-11-28 11:06:06 61,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 28.11.2014.10.05.17_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-28 10:05:17 338,7KB 40 razy
Odwołania
1 03.12.2014.18.22.42_INFORMACJA_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf 2014-12-03 18:22:42 14,9KB
Wynik postępowania
1 03.12.2014.18.22.42_INFORMACJA_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf 2014-12-03 18:22:42 14,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 28-11-2014 10:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 28-11-2014
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 03-12-2014 18:27