Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych.

Stargard: Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych.
Numer ogłoszenia: 87363 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stargard , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. W skład dokumentacji (załącznik nr 9) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlany- opis. 2) Projekt zagospodarowania terenu- rysunek E1. 3) Schemat oświetlenia drogowego -rysunek E2. 4) Stalowy słup oświetleniowy- wysięgnik- rysunek E3. 5) Przedmiar 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych. W skład dokumentacji (załącznik nr 9.1) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlany- opis. 2) Projekt zagospodarowania terenu- rysunek E1. 3) Schemat oświetlenia drogowego -rysunek E2. 4) Stalowy słup oświetleniowy- wysięgnik- rysunek E3. 5) Przedmiar 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4.Lokalizacja zadania inwestycyjnego Teren gminy Stargard - miejscowość Strzyżno i Sułkowo. 5.Gwarancja i rękojmia Zamawiający żąda udzielenia przez wykonawcę: Gwarancji na okres minimum 24 miesięcy (max. 60 miesięcy) od daty odbioru poszczególnych robót. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji, będą przez zamawiającego odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Proponowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca który uzyska zamówienie podpisze kartę gwarancji na wykonane roboty wg załącznika nr 10 do siwz 6. Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy, na każdą część w której składa ofertę, obejmujący wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty w każdej z części. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). W przypadku rozbieżności ceny pomiędzy formularzem ofertowym a uproszczonym kosztorysem ofertowym, Zamawiający uzna, że właściwą wielkość wpisano w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej 2 robót budowlanych, budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w trakcie których wykonywał roboty o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto. (wypełnić wg. załącznika nr 3).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 12- miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg załącznika nr 4). 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy wyniosło minimum 5 osób.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 200 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 94

2 - Deklarowany Okres Gwarancji na wykonane roboty. - 6

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminy realizacji umów, mogą ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie. 2. zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 3. zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard, 73-110 Stargard, ul.Rynek Staromiejski 5, pok 303..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy, pok. 215, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. W skład dokumentacji (załącznik nr 9) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlany- opis. 2) Projekt zagospodarowania terenu- rysunek E1. 3) Schemat oświetlenia drogowego -rysunek E2. 4) Stalowy słup oświetleniowy- wysięgnik- rysunek E3. 5) Przedmiar 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 94

2. Deklarowany Okres Gwarancji na wykonane roboty. - 6

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych. W skład dokumentacji (załącznik nr 9.1) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlany- opis. 2) Projekt zagospodarowania terenu- rysunek E1. 3) Schemat oświetlenia drogowego -rysunek E2. 4) Stalowy słup oświetleniowy- wysięgnik- rysunek E3. 5) Przedmiar 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 94

2. Deklarowany Okres Gwarancji na wykonane roboty. - 6

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Numer ogłoszenia: 87465 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 87363 - 2016 data 15.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: 30.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy, pok. 215, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard.

W ogłoszeniu powinno być: 29.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy, pok. 215, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard.

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 15.06.2016.13.16.26_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2016-06-15 13:16:26 74,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 15.06.2016.13.16.26_Siwz.zip Po terminie otwarcia ofert 2016-06-15 13:16:26 2,4MB 152 razy
Wynik postępowania
1 22.07.2016.10.01.11_WybA_r_najkorzystniejszej_oferty.doc 2016-07-22 10:01:11 66,5KB
Udzielenie zamówienia
1 04.08.2016.14.19.38_OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2016-08-04 14:19:38 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 15-06-2016 13:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 15-06-2016
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Chełmiński 04-08-2016 14:19