Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Pełnienie kompleksowej obsługi inwestorskiej na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej wraz z dobudowa sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w Małkocinie


Stargard Szczeciński: pełnienie kompleksowej obsługi inwestorskiej na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej wraz z dobudowa sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w Małkocinie
Numer ogłoszenia: 234888 - 2009; data zamieszczenia: 13.07.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5776129, faks 091 5772027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie kompleksowej obsługi inwestorskiej na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej wraz z dobudowa sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w Małkocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Małkocinie wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowanie terenu w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz wykonywanie czynosci nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w art.25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami. Zakres inwestycji, zlokalizowanej na działce nr geodezyjny 1-2 w Małkocinie, obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane - część remontowana, 2) zagospodarowanie terenu i wyposażenie budynku, 3) roboty ogólnobudowlane - budynek projektowany, 4) roboty rozbiórkowe, 5) przyłącza i instalacje wod-kan, c.o., wentylacja, 6) kotłownia olejowa, 7) roboty elektryczne, 8) instalacja telewizyjna, 9) roboty drogowe. Dokumentacja techniczna inwestycji dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http:bip.gmina.stargard.pl zamowienia pokaz 52.dhtml.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu kompleksowej obsługi inwestorskiej na zadaniu inwestycyjnym obejmującym budowę lub przebudowę wraz z rozbudową obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 12 000 m3, 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku składania oferty wspólnej warunki wymienione w punktach 2) - 5) muszą być spełniane łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, wraz z dołączonymi, w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym albo osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego albo do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z art.22 ust.1pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 4 posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.stargard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, pokój 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, pokój 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OGLOSZENIE.pdf 2009-07-13 11:39:52 45,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-07-13 11:39:52 255,6KB 51 razy
2 Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-07-13 11:40:12 36,1KB 36 razy
3 SIWZ_2009_07_14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-07-14 12:21:38 250,9KB 32 razy
4 Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-07-14 12:21:57 36,1KB 24 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 OFERTA_POPRAWIONA_2009_07_14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-07-14 12:21:38 32,9KB
2 Zmiana_w_SIWZ_2009_07_14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-07-14 12:55:56 23,1KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty_z_dn_06_08_2009r.pdf 2009-08-06 12:23:27 22,2KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2009-08-27 11:13:38 56,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 13-07-2009 11:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 13-07-2009
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 27-08-2009 11:18