Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Przebudowa świetlicy wiejskiej w Strachocinie

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

NA  PRZEBUDOWĘ  ŚWIETLICY  WIEJSKIEJ  W  STRACHOCINIE      

 

 

1.      Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 091 577-61-29   numer telefaksu: 091 577-20-27

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

4.      Przedmiot zamówienia:

1)     Przebudowa świetlicy wiejskiej w Starchocinie.

2)     Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):     

45.26.27.00–8 Przebudowa budynków.

3)     Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Strachocin polega na, przebudowie dotychczasowych pomieszczeń  ze zmianą ich funkcji użytkowych. Zakres robót obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych w pełnym zakresie z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą pokrycia dachowego, a także wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej, wentylacji, centralnego ogrzewania, gazowej oraz roboty instalacji elektrycznej obejmujące przebudowę przyłącza elektrycznego.

5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

6.      Termin wykonania zamówienia:  do 15 luty 2010 r.

 

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu

1.      Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające wymagań Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.      Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:

1)      Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 28 dni od daty wpływu do zamawiającego. Wykonawca może, zaproponować dłuższy termin płatności i korzystniejsze warunki płatności. Oferty z terminem płatności krótszym niż 28 dni zostaną odrzucone, jako niespełniające wymagań Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych),

2)      Wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników, nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

  

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu, kubatura obiektu muszą być spełnione łącznie,

3)      dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,    

4)      dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i gazowych oraz elektrycznych, posiadaj wymagane uprawnienia  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy,

5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

a)      posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty,

b)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł,

6)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z wykonawców: 

1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu, kubatura obiektu muszą być spełnione łącznie,

2)      dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,  

3)      dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i gazowych oraz elektrycznych, posiadaj wymagane uprawnienia  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy,

4)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty.

3.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

 

8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)      formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,

2)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4)      aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie  – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE,

6)      dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i gazowych oraz elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy,

7)      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100%  zaproponowanego wynagrodzenia brutto,

8)      polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,

 

9.      Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena      100 %.

 

11.  Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 10 września 2009 roku do godz. 13:00.

 

12.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 września 2009 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

13.  Termin związania ofertą – 30 dni.

 

14.  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

15.  Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:    

1)      w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (091) 577-61-29 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00

2)      w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (091) 577-61-29 wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00

 

16.  Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 20 sierpnia 2009 roku.    

 

 

 

                                                                   Wójt Gminy

 Kazimierz Szarżanowicz               

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2009-08-20 11:07:59 53,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:07:59 329,0KB 64 razy
2 Projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:25:28 31,2MB 40 razy
3 Przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:27:57 1,0MB 291 razy
4 Specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:29:09 1,2MB 383 razy
5 ZaA__do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:31:30 52,4KB 36 razy
6 zaA__8_Przedmiary_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-08-20 11:31:56 66,5KB 50 razy
Wynik postępowania
1 informacja__o__wyborze_oferty.pdf 2009-10-02 14:09:40 22,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2009-10-27 11:50:36 54,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 20-08-2009 11:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 20-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 17-12-2009 10:43