Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w obrębie ewidencyjnym Grzędzice

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA TERENU W OBRĘBIE EWIDENCYJNYM GRZĘDZICE

 

 

1.      Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91561-34-10      numer telefaksu: 91561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

4.      Przedmiot zamówienia:

1.      Nazwa zamówienia

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w obrębie ewidencyjnym Grzędzice

 Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

70.00.00.00-1      Usługi w zakresie nieruchomości

2.      Opis przedmiotu zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu o powierzchni 38 ha położonego w obrębie ewidencyjnym Grzędzice, przeznaczonego w Studium uwarunkowań  kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński na cele zabudowy mieszkaniowej oraz zabudowy usługowej.

2)      Zakres zamówienia obejmuje:

a)      wykonanie dokumentacji planu miejscowego:

-       inwentaryzacja urbanistyczna,

-       opracowanie ekofizjograficzne,

-       koncepcja planu miejscowego,

-       projekt planu miejscowego: projekt tekstu planu miejscowego i projekt rysunku planu w skali 1:1000,

-       prognoza oddziaływania na środowisko,

-       prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,

-       wniosek o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze;

b)      sporządzanie projektów pism, korespondencji, wykazów i innych dokumentów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia i udokumentowania prac planistycznych, których potrzeba wykonania wynika z obowiązujących przepisów prawa,

c)      wykonywanie obsługi procesu planistycznego, obejmującej wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności, których efektem będzie uchwalenie planu miejscowego i jego publikacja w wojewódzkim dzienniku urzędowym,

d)      przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu miejscowego.

Szczegółowy zakres zamówienia określa „Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ,

3)      Przedmiot zamówienia należy wykonać w formie drukowanej oraz w wersji cyfrowej na nośniku CD/DVD:

a)      plan miejscowy

-       tekst planu miejscowego - 3 oprawione egzemplarze zawierające tekst planu, wyrys ze Studium w kolorze i w skali 1:10 000, załączniki tekstowe,

-       rysunek planu miejscowego - 4 egzemplarze w kolorze i w skali 1:1000 oraz 5 egzemplarzy w jednobarwnej technice graficznej w skali 1:1000,

-       wyrys ze Studium - 7 egzemplarzy w kolorze i w skali 1:10 000;    

b)      materiały planistyczne

-       opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze,

-       prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egzemplarze,

-       prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 2 egzemplarze,

-       wniosek o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze - 2 egzemplarze.

Akceptowalne formaty zapisu cyfrowego: pliki graficzne rastrowe jednostronicowe – JPEG, pliki graficzne rastrowe wielostronicowe – TIFF, pliki graficzne wektorowe – DWG, pliki tekstowe – RTF, wersje ostateczne planu miejscowego i materiałów planistycznych – kompletne opracowanie w odrębnym pliku PDF.

4)      Przedmiot i granice terenu planu miejscowego określa Uchwała Nr XVIII/135/08 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 13 czerwca 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ,

5)      Informacje i dane charakteryzujące przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

 

5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

6.      Termin wykonania zamówienia:  30 listopada 2011 r.

 

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu

1.      Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

2.      Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:

1)      Płatność faktur przejściowych i faktury końcowej w okresie nie krótszym niż 14 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego.

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,       

2)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

3)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego, o powierzchni opracowania powyżej 10 ha potwierdzone dokumentami, że te usługi zostały wykonane,  należycie dokumenty muszą potwierdzać wymagany zakres prac, powierzchnię opracowania, termin i miejsce realizacji.

5)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek  zostanie spełniony jeżeli  wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  urbanistyczne z aktualną przynależnością do Izby Urbanistów Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą.

4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:

1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego, o powierzchni opracowania powyżej 10 ha potwierdzone dokumentami, ze te usługi zostały wykonane  należycie dokumenty muszą potwierdzać wymagany zakres prac, powierzchnię opracowania, termin i miejsce realizacji.

 

4)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek  zostanie spełniony jeżeli  wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  urbanistyczne z aktualną przynależnością do Izby Urbanistów Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą.

5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

3.      W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

4.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a.    ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

b.    wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

 

 

 

 

8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)      formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,

2)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,

4)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 

5)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6)      wykaz wykonanych usług polegających na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane prawidłowo i zostały ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,

7)      dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana w ofercie posiada uprawnienia urbanistyczne, oraz zaświadczenie potwierdzające jej przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

8)      oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu  stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji,

9)      W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

9.      Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena      100 %.

 

11.  Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 24 czerwca 2010 roku do godz. 13:00.

 

12.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24 czerwca 2010 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

13.  Termin związania ofertą – 30 dni.

 

14.  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

15.  Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:    

1)      w zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Mirosława Antczak – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-33, w godz. 8.00 – 15.00

2)      w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27  , w godz. 8.00 – 15.00

 

16.  Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu14 czerwca 2010 roku.    

 

 

 

 

     Wójt Gminy

 

Kazimierz Szarżanowicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2010-06-14 11:12:42 51,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-14 11:13:17 998,5KB 163 razy
2 zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-06-14 13:20:22 78,5KB 30 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2010-07-12 09:34:14 22,7KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-07-22 11:36:15 65,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 14-06-2010 11:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mirosława Antczak 14-06-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 22-07-2010 11:36