Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Roboty budowlane w świetlicy w Poczerninie

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

ROBOTY BUDOWLANE W ŚWIETLICY POCZERNINIE

 

 

1.      Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91561-34-10      numer telefaksu: 91561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

4.      Przedmiot zamówienia:

1.      Nazwa zamówienia

Roboty budowlane w  świetlicy w Poczerninie

2.      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne

45.26.26.00-7 Różne specjalne roboty budowlane

45.41.00.00-4 Tynkowanie

45.32.10.00-3 Izolacja cieplna

45.32.40.00-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej

 45.43.10.00-7 Kładzenie płytek

3.      Opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku świetlicy związany jest z koniecznością usunięcia przyczyn zawilgocenia ścian oraz osuszenia obiektu.

Zakres zamówienia obejmuje:

1)      osuszanie ścian poprzez odsłonięcie zewnętrznych płaszczyzn

zawilgoconych przegród tj. demontaż istniejącego ocieplenia z supremy, skucie

zawilgoconego tynku wewnątrz pomieszczeń na wys. min 1,5m,

2)      wykonanie poziomej przepony przeciwwilgociowej za pomocą iniekcji chemicznej

metodą ciśnieniową,

3)      wykonanie bitumicznej pionowej izolacji przeciwwilgociowej (np. 2 x dysperbit) ścian zewnętrznych do wysokości min. 30 cm ponad poziom terenu.

4)      wykonanie robót w zakresie ocieplenia budynku.  

 

5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

6.      Termin wykonania zamówienia:  29 października 2010 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu

1.      Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

2.      Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:

1)      Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 14 dni od daty wpływu do zamawiającego.

2)      Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie cześć zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.  

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu robót  w zakresie osuszania ścian oraz robót izolacyjnych i ociepleniowych, w obiektach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 240 m2. Warunki określone dla roboty budowlanej - zakres i powierzchnia użytkowa obiektu muszą być spełnione łącznie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.

3)      posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

4)      posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,

5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

a)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.

b)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł,

6)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

 

4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:

1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu robót  w zakresie osuszania ścian oraz robót izolacyjnych i ociepleniowych, w obiektach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 240 m2. Warunki określone dla roboty budowlanej - zakres i powierzchnia użytkowa obiektu muszą być spełnione łącznie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.

2)      posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,

4)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.

3.      W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

4.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a.    ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

b.    wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)      formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,

2)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,

4)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 

5)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,

7)      dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

8)      dokument informujący o podstawie do dysponowania osobą wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy. 

9)      dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,

10)  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100%  zaproponowanego wynagrodzenia brutto,

11)  polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 200 000,00 zł,

12)  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

9.      Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena      100 %.

 

11.  Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 30 lipca 2010 roku do godz. 13:00.

 

12.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30 lipca 2010 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

13.  Termin związania ofertą – 30 dni.

 

14.  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

15.  Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:    

1)      w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-26 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00

2)      w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27  wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00

 

16.  Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 15 lipca 2010 roku.    

    

 

 

 

Zastępca Wójta

Jerzy Makowski

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2010-07-15 11:19:40 60,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-15 11:20:09 371,5KB 159 razy
2 Projekt_Budowlany_Poczernin.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-15 11:20:18 5,2MB 697 razy
3 ZaA__do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-07-15 11:20:56 67,2KB 137 razy
4 Przedmiar_Poczernin_wersja_aktywna.KST Po terminie otwarcia ofert 2010-07-15 11:22:19 37,5KB 142 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2010-08-05 09:34:42 21,0KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenia_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-08-17 09:26:34 61,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 15-07-2010 11:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 15-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 17-08-2010 09:26