Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Budowa centrum kultury i sportu w Barzkowicach

 

OGŁOSZENIE 
O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

BUDOWA CENTUM KULTURY I SPORTU W BARZKOWICACH

1. Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91 561-34-10 numer telefaksu: 91 561-34-10
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

4. Przedmiot zamówienia:
1. Nazwa zamówienia
Budowa centrum kultury i sportu w Barzkowicach
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.13.50 -7   –   Przebudowa budynków
3. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie - Etap I:
1) Budynku świetlicy i szatni.
2) Przyłącza i instalacji zewnętrznej, wodociągowej  i kanalizacji sanitarnej.
3) Wewnętrznych instalacji wod-kan i wentylacji.
4) Przyłącza i instalacja zewnętrzna  kanalizacji deszczowej.
5) Instalacji elektrycznej wewnętrznej i przyłącza do budynku.
6) Wyposażenie obiektu.
7) Oświetlenia zewnętrznego.
8) Oświetlenia odcinak drogi.
9) Układu komunikacyjnego i miejsc parkingowych.
10) Zagospodarowania terenu – etap I.

5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia:  30 grudnia 2011 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu
1. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2. Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
1) Płatność faktury VAT kompletnej  i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21 dni od daty wpływu do zamawiającego.
2) Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie cześć zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.  
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykonawca wykaże tj.: zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż  1 500 000,00 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze 3000 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu i kubatura muszą być spełnione łącznie,
3) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
4) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.
b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł,
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykonawca wykaże tj.: zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż  1 500 000,00 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze 3000 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu i kubatura muszą być spełnione łącznie,
2) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
3) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.
3. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
b. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
2) oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
7) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 
9) dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,
10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100%  zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

9. Wymagania dotyczące wadium  
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 30 września 2010 roku do godz. 13:00.

12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30 września 2010 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

13. Termin związania ofertą – 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:   
1) w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-26 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00
2) w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27  wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00

16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 30 sierpnia 2010 roku.    

 


                                                                                                                                               Zastępca Wójta Gminy
                                                                                                                                                     Jerzy Makowski

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2010-08-30 13:26:19 52,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:27:02 376,5KB 351 razy
2 1_Projekt_budowlany_Architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:27:47 49,5MB 376 razy
3 2_Projekt_budowlany_Konstrukcja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:27:57 15,9MB 300 razy
4 3_Projekt_budowlany_Sanitarny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:28:10 18,8MB 279 razy
5 4_Projekt_budowlany_Elektryczny_Teletech.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:28:17 4,4MB 511 razy
6 5_Projekt_budowlany_Elektryczny__Odcinek_dr.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:28:23 2,3MB 620 razy
7 6_Projekt_budowlany_Drogowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:28:37 880,0KB 288 razy
8 7_Przedmiary_komplet__I_etap.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:29:01 434,5KB 556 razy
9 8_Specyfikacj_Techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:29:07 4,4MB 1774 razy
10 Zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:29:40 68,1KB 286 razy
11 Przedmiary_do_edycji_I_etap.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 13:30:07 81,2KB 315 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienie_tresci_SIWZ_01.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-09-06 11:46:11 20,2KB
2 Wyjasnienie_tresci_SIWZ_02.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-09-17 10:05:06 50,4KB
3 Wyjasnienie_tresci_SIWZ_03.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-09-20 12:19:49 32,3KB
4 Wyjasnienie_tresci_SIWZ_04.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-09-20 12:20:06 80,4KB
5 Wyjasnienie_tresci_SIWZ_05.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-09-20 15:16:47 24,0KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze_oferty.pdf 2010-11-25 10:22:05 22,4KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-12-21 11:16:14 61,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 30-08-2010 13:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 30-08-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 21-12-2010 11:16