Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

DOPOSAŻENIE SZKÓŁ GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI W SPRZĘT ORAZ POMOCE DYDAKTYCZNE W RAMACH PROJEKTU "PRZEZ NAUKĘ I ZABAWĘ KU EDUKACJI"


 

 

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

DOPOSAŻENIE SZKÓŁ GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI W SPRZĘT ORAZ POMOCE DYDAKTYCZNE W RAMACH PROJEKTU „PRZEZ NAUKĘ I ZABAWĘ KU EDUKACJI”.

 

 

  1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

 

I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:

 

1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

3) Zajęcia z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mowy.

4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.

5) Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze.

6) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.

 

Kod CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne.

 

2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych kompletach według rodzaju zajęć zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

 

3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

 

 

II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO

 

1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego:

1) laptop -5 szt

2) projektor - 1 szt

3) odtwarzacz CD - 2 szt

4) telewizor LCD - 1 szt

Kod CPV: 38652100-1 - projektor

30236000-2 - różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - komputery przenośne

 

2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych kompletach według załącznika nr 6 do SIWZ.

 

3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy.

 

III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych.

Stoły szkolne dwuosobowe, krzesła, szafka z półkami, szafka z szufladami, szafka z drzwiczkami.

2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych kompletach według załącznika nr 6 do SIWZ.

3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

Kod CPV: 39160000-1 - meble szkolne.

 

5. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia - 21 dni od dnia zawarcia umowy.

 

6. Opis warunków udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

2. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VII specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt 1. Spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. rozdziału VII SIWZ musi być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

1)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

2)zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów,

3)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,

4)jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,

5)wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem),

6)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

 

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Forma dokumentów i oświadczeń:

1.1.Wymienine poniżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Potwierdzenie kserokopii za zgodność z oryginałem może być dokonane przez jedną z osób podpisujących ofertę.

1.2.Upoważnienie do podpisania oferty oraz potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem w imieniu Wykonawcy musi wynikać bezpośrednio z przedstawionych dokumentów. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7).

1.3.Oświadczenia oraz pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginałów.

2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1.3. rozdziału VI będzie polegał na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

4.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty.

4.1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

4.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (załącznik nr 3a)

5.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w rozdziale VII pkt 4 SIWZ.

6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009r.(Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Wykonawca składa odpowiednio dokumenty wymienione §4 ust.1 pkt 1 lit. A i c rozporządzenia wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

6.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.Jezeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

 

10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 2 marca 2012 roku do godziny 1100

 

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 2 marca 2012 roku o godzinie 1115

 

12. Termin związania ofertą - 30 dni.

 

13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w granicach określonych w § 10 umowy .

 

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia.

 

16. Osoba upoważniona do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 lutego 2012 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gmina Stargard Szczeciński

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.pdf 2012-02-23 15:37:54 75,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-02-23 15:33:34 3,2MB 75 razy
2 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-23 15:37:54 1,5MB 210 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.doc 2012-03-07 10:03:10 27,5KB
2 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf 2012-03-07 10:03:35 26,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 23-02-2012 15:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 23-02-2012
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 07-03-2012 10:03